Стандарт CSTA K-12 2017 року
У липні 2017 року оприлюднені нові стандарти інформатичної освіти від асоціації вчителів інформатики США. Порівняно з проектом 2016 року були внесені деякі зміни, узгоджуючи цей стандарт з рамковим документом K–12 Computer Science Framework
Зокрема, виділено перелік 5 понять-розділів з деякою деталізацією:
Р1. Розвиток всеохопною інформатичної культури
Р2. Співпраця в інформатиці
Р3. Розпізнавання та визначення інформачних проблем
Р4. Розробка та використання абстракцій
Р5. Створення інформатичних продуктів
Р6. Тестування та вдосконалення інформатичних продуктів
Р7. Комунікації щодо інформатики
На поєднанні понять та практик, утворена сітка поступу вивчення інформатики для 2-5-8-10 класу <-- оригінал та переклад -->
Зокрема, виділено перелік 5 понять-розділів з деякою деталізацією:
- Комп’ютерні системи
- Пристрої
- Апаратна і програмна складова
- Пошук та усунення несправностей
- Мережі та Інтернет
- Мережева комунікація та організація
- Кібербезпека
- Дані та аналіз
- Зберігання
- Збір, візуалізація та перетворення
- Моделі та умовиводи
- Алгоритми та програмування
- Алгоритми
- Змінні
- Керування
- Модульність
- Розробка програм
- Вплив ІТ
- Культура
- Соціальна взаємодія
- Безпека, закон, етика
Р1. Розвиток всеохопною інформатичної культури
Р2. Співпраця в інформатиці
Р3. Розпізнавання та визначення інформачних проблем
Р4. Розробка та використання абстракцій
Р5. Створення інформатичних продуктів
Р6. Тестування та вдосконалення інформатичних продуктів
Р7. Комунікації щодо інформатики
На поєднанні понять та практик, утворена сітка поступу вивчення інформатики для 2-5-8-10 класу <-- оригінал та переклад -->
Коментарі
Опублікувати коментар